NEMULTUMIRE. Desi in 2007, a fost considerata un succes, anul acesta actiunea de colectare a masinilor uzate intampina mari probleme in Brasov Nereguli. Soferii care vor sa-si schimbe masinile spun ca un distribuitor Dacia amana inscrierile doar pentru a-i favoriza pe cunoscutii patronului Bogdan Cotiga Unii dealeri de masini nu par sa fi inteles regulile programului „Rabla” si le aplica dupa ureche. Bogdan S., un sofer din Brasov, incearca, de doi ani, sa-si schimbe masina, dar fara a avea vreun succes. El ne-a povestit ca a mers, inca din prima zi de inscrieri, la un dealer Dacia, dar ca cei de acolo i-au spus sa mai astepte pentru ca nu au formulare. „Asa ne-au amanat si anul trecut, iar cand am revenit, lista cu inscrisi era deja incheiata. Acum se repeta povestea pentru ca, de avantajele acestui program beneficiaza doar cunoscutii patronului”, ni s-a plans brasoveanul. In aceeasi situatie au fost si alte cateva zeci de posesori de „rable” din acelasi oras. Ei s-au trezit cu noaptea in cap, inca din prima zi a programului, pentru a se putea inscrie pe liste, dar au fost trimisi acasa de directorul firmei, enervat chiar de prezenta acestora. Bogdan S. ne-a mai spus ca nu a intalnit aceasta situatie decat la dealerii Dacia din Brasov, pentru ca aceia care si-au cumparat masini straine nu au avut, in niciun an, astfel de probleme. In ciuda acestor nereguli, succesul la nivel national al programului „Rabla”, din 2007, a determinat Ministerul Mediului sa relanseze si in acest an actiunea de colectare a automobilelor uzate si chiar sa o extinda si pentru tractoare.